Platforma zakupowa - NOWA

Szanowni Państwo
Informujemy  Państwa o wdrożeniu przez koncern HeidelbergCement platformy zakupowej EasySupply, która stanie się jednym z podstawowych narzędzi komunikacji z dostawcami w procesie zakupowym.
Dzięki temu narzędziu będą Państwo mieli możliwość poszerzenia swojej bazy potencjalnych nabywców, gdyż z platformy korzystają wszystkie zakłady koncernu HeidelbergCement.
Ponadto platforma będzie wykorzystywana do procesu okresowej oceny i kwalifikacji dostawców. Wszelkie aspekty współpracy z dostawcą będą zapisywane na Państwa indywidualnym koncie, do którego dostęp będą miały wszystkie jednostki koncernu HeidelbergCement na całym świecie.

Począwszy od 01.03.2019 nasi kupcy będą wysyłać do Państwa pierwsze zapytania ofertowe z platformy EasySupply.

Warunkiem otrzymania zaproszenia do przetargów oraz uczestnictwa w okresowej ocenie i kwalifikacji dostawców jest rejestracja Państwa firmy na stronie internetowej: https://easysupply.bravosolution.com/.

Po wejściu na stronę należy wybrać w prawym górnym rogu wersję polskojęzyczną i zarejestrować się jako Dostawca.

W przypadku pytań technicznych związanych z działaniem platformy prosimy o kontakt z Działem Zakupów Górażdże (Anna Dudka-Kalinowska,  tel. 77 777 8721, mailto: pomoc.zakupy@gorazdze.pl, pn-pt w godz.08.00-15.00).

Zapraszamy Państwa do rejestracji na platformie EasySupply, mając nadzieję, iż ten nowy wymiar współpracy przyniesie korzyści obu stronom.

Z poważaniem,

Jacek Żabski
Dyrektor ds. Logistyki i Zakupów