Targi Budowlane Grupy PSB
W dniach 28-29 lutego br. po raz 22. miały miejsce Targi Budowlane Grupy PSB. Ta, jedna z najważniejszych branżowych imprez, przyciągnęła ponad 5 tysięcy partnerów i dostawców Grupy PSB. Także Heidelberg Materials Polska miało swoje stoisko wśród wystawców.
Dwudniowe wydarzenie to idealna okazja, by zaprezentować swoje produkty, wynegocjować warunki umów na samym początku sezonu oraz wymienić doświadczeniem, a także nawiązać nowe kontakty biznesowe. Z tego względu Targi cieszą się dużym uznaniem zarówno wśród wystawców, jak i odwiedzających. Dość wspomnieć, że w tym roku, w halach Targów Kielce pojawiło się ponad 300 firm oferujących materiały budowlano-remontowe.
– Czas covidu pokazał, że nic nie zastąpi w biznesie bezpośrednich spotkań. Nie ma innej drogi na zdobycie zaufania niż osobiste rozmowy – mówił dr Andrzej Mochoń, prezes zarządu Targów Kielce podczas oficjalnego otwarcia.
- Na siłę naszej społeczności branżowej składa się właśnie to wszystko, czego doświadczamy na Targach – podkreślała Anna Kamińska, Członek Zarządu Grupa PSB Handel S.A – Obecność i świetne, merytoryczne przygotowanie do negocjacji. I wspaniale wyglądające stoiska naszych dostawców, które budują profesjonalny wizerunek marek.
Dla naszej firmy, tegoroczne Targi miały wyjątkowe znaczenie. Dotychczasowa marka Górażdże po raz pierwszy na tej imprezie, pojawiła się w nowej odsłonie - Heidelberg Materials Polska. Była to więc idealna okazja, by zaprezentować klientom nowe logo oraz podkreślić, że nasze wartości i jakość pozostają bez zmian. Ten przekaz jest bardzo istotny w takim miejscu jak Targi, gdyż Grupa PSB to największa w Polsce sieć składów budowlanych i marketów „dom i ogród”.
- Jako dostawca cementu od lat współpracujemy z Grupą PSB, a nasz udział w kieleckich Targach ma długą tradycję – stwierdza Marcin Sokołowski, dyrektor sprzedaży Heidelberg Materials Polska – Istotnym jest, aby być aktywnym wystawcą na tej imprezie, ponieważ oprócz roli wizerunkowej, Targi mają wymiar transakcyjny oraz są ważnym indykatorem trendów w branży budowlanej.
- W tym roku, już pod marką Heidelberg Materials mieliśmy możliwość spotkać się z naszymi partnerami handlowymi, aby przedstawić im targową ofertę współpracy i przyjąć zamówienia na nasze produkty. To ważne spotkania, które zwłaszcza u progu sezonu budowlanego pozwalają poznać biznesowe nastroje i oczekiwania klientów, tak aby efektywnie wywiązać się z naszej roli odpowiedzialnego dostawcy - podsumowuje dyr. Sokołowski.
Targi Budowlane 20.
Targi Budowlane 24.
Targi Budowlane 28.
Targi Budowlane 34.
Targi Budowlane 44.
Targi Budowlane 53.
Targi Budowlane 8506.
Targi Budowlane 8555.
Targi Budowlane 8696.
Targi Budowlane 20.
Targi Budowlane 24.
Targi Budowlane 28.
Targi Budowlane 34.
Targi Budowlane 44.
Targi Budowlane 53.
Targi Budowlane 8506.
Targi Budowlane 8555.
Targi Budowlane 8696.